
המושג 'חדש' והקטץ' הגדול בפרסום!
המושג 'חדש' והקטץ' הגדול בפרסום בתחום הניתוחים הפלסטיים, טיפולים אסתטיים, קוסמטיים ומוצרי קוסמטיקה.
איפה הקטץ'?
*הקטץ' הגדול במילת המפתח: 'חדש'
ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים פולשניים לא מוגדרים כפרוצדורות מצילות חיים! או כפרוצדורות חירום.
חדש לא תופש במקרה שכזה. בפרוצדורות שאינן דחופות ואינן מצילות חיים לא אמורות להיות חדשות מרעישות דחופות.
לצורך ביצוע ניתוח פלסטי אין צורך להגיע לחדר מיון היות ומדובר 'בניתוח אלקטיבי' כזה שמתוכנן ומתוזמן מראש ולמועמד/ת יש מספיק זמן לבדוק, להתייעץ ולשוטט בים המידע הנמצא זמין ברשת כדי לקבל את כל המידע הנדרש ולהגיע להחלטה בעניין ופה בדיוק הקטץ' הגדול.
*
דיסאינפורמציה מכוונת
המפרסמים וביניהם גם רופאים, הבינו היטב את הנקודה הזו והמדיה מוצפת בהרבה מידע שלפעמים יכול להיות סותר ולא מדויק ולפעמים אף כזה שמוגש כדיסאינפורמציה מכוונת. מידע שבהחלט יכול ועלול להטעות מתוך ההבנה השיווקית שהלקוחות הפוטנציאליים מגיעים להליך כירורגי אסתטי שכזה ולניתוחים פלסטיים, ממקום של בחירה מודעת, כשאין כאן שאלה של חיים ומוות ואין כאן מצב חרום של הצלת חיים ויש להם את כל הזמן שבעולם לחפש מידע ללא לחץ. אז מה עושים כדי בכל זאת לבלוט בסבך ים המתחרים?
*
ייחוד ובידול מול המתחרים!
כדי להיות בולט, מבודל וייחודי מבין כל 'המתחרים' באותו ענף תיבחר צורה חדשה של הגשת המידע האינפורמטיבי.
מידע שיגיע ארוז לתפארת עם תוספת קטנה של מילה בודדת 'חדש' או 'עם צמד מילים' כשהשורש תמיד יהיה: ח.ד.ש.
'צמד מילים' עם שורש שכזה ח.ד.ש לעולם כבמילת קסם יקפיץ אוטומטית לעין ולתודעה יתרון בולט.
'טיפול חדשני'
'טכנולוגיה חדשנית'
'דור חדש'
'חידושים אחרונים'
'חידושים עדכניים'
ולגיוון יכול להגיע גם בטיריו טיפול מהפכני 'חדש'.
זה לא אומר שיש כאן משהו שהוא לחלוטין לא לגיטימי, זה רק אומר שיש כאן 'טקטיקה שיווקית' המצריכה התייחסות בהתאם ומודעות לכך שעסקנינו גם בפיור 'שיווק'.
ולא לטעות!
המושג 'חדש' נחשב ל'מילה שיווקית חזקה ביותר' למי שקצת מבין בשיווק.
לעולם המפרסמים ידאגו להשתמש בה.
זה לא אומר בהכרח שיש לנו כאן משהו שהוא באמת 'חדש' או איזושהי 'המצאה גאונית חדשה'.
זה רק אומר שזה כמעט אותו מוצר רק שהפעם הוא 'נארז' לנו מחדש 'באריזה שהיא קצת חדשנית' של 'מכבסת מילים' חדשה. 🙂
*
אז…שלא יעבדו עליכן!
גילוי נאות,
גם אני אישית לעיתים חובקת את המושג 'חדש' כשאני מוצאת שיש בכך שימוש לגיטימי, כמו למשל בסוג הרצאה 'חדשה' שהכנסתי למערך ההרצאות שלי צפו פגיעה 🙂 או כמו בעמוד 'מחירון' בו תמחרתי את אותה 'הרצאת חשיפה' חדשה לגופים וארגונים.
דוגמא לגיטימית נוספת ניתן לראות באתר אצל ד"ר יורם וולף, מי ששימש כיו"ר לשעבר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ושהוא מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובין המובילים בתחום.. כשתגוללו למטה בעמוד תוכלו לראות שבנוסף למגוון הפעולות הכירורגיות המוצעות באתר נוספה פרוצדורה כירורגית 'חדשה' במרפאתו
'מתיחת בטן ללא נקזים בטכניקה חדשה'.
מידע חשוב למי שזה רלוונטי עבורה/וזה בהחלט מידע שהוא בעל ערך כי כאמור לא אחת החדרת נקזים בניתוחים גורמת לזיהומים ובעקבות כך לסיבוכים ואם ניתן לדלג על השלב הזה זה בהחלט סוג של פרסום שבא לנו בטוב.
להצלחה שלך,
תמיד אשמח לשמוע את דעתך כאן באתר במקום להשארת תגובות בסוף המאמר.
את מוזמנת להוריד מדריך חינמי חכמה לפני ולא צודקת אחרי! מהאתר או >> כאן בלחיצה על הלינק, על תמונות הספר, או על תמונת הנערה.
חסכי לעצמך עוגמות נפש, צלקות מיותרות, זמן וכסף מיותר וצעדי את צעדייך הראשונים לטיפולים נכונים בבטחה, לרופאים המומחים והמקצועיים באמת בתחום. אם עדיין לא נרשמת למדריך החינמי שניתן לך ממני מתנה ובחינם! עשי זאת עכשיו, בנוסף, ההרשמה למדריך מזכה אותך בהמשך גם בעוד מתנה קטנה ממני ישירות למייל: סדרת 'טיפים טריקים' סודות מקצועיים של דוגמניות ורופאים…
את מוזמנת להצטרף אליי גם לדף הפייסבוק בלחיצה על כפתור הלייק/אהבתי.
דף עסקי- חלי בן דויד l טיפוח חכם ותדמית אישית מנצחת.
פרופיל אישי- פייסבוק. מוזמנת להציע לי חברות בפנייה אישית אליי לאינבוקס הפרטי, רק צייני שביקרת כאן ואאשר בכייף.
בברכה,

חלי בן דויד I יועצת תדמית אישית.